Varstvo zaupnih informacij in poslovnih skrivnosti med postopkom prodaje
podjetja ni bistveno le za položaj ciljne družbe na trgu, temveč tudi za uspeh
transakcije prodaje podjetja. Zaradi kompleksnosti postopka
prodaje podjetja pride med
ciljno družbo kot prodajalcem in (potencialnimi) kupci do izme- njave velike
količine informacij. Največje tveganje so zaupne informacije in poslovne
skrivnosti, zato je v interesu ciljne družbe, da se te informacije raz- krivajo postopoma. Na drugi strani
pa si potencialni kupci prizadevajo prido- biti čim večjo količino informacij čim prej v postopku
prodaje, da lahko lažje sprejmejo odločitev o bodočem nakupu
podjetja. Za uspešno
izvedbo postop- ka je tako ključno,
da stranke najdejo
pravo ravnotežje med količino razkritih in količino nerazkritih informacij glede na posamezno
fazo postopka. Pri tem
morajo biti vse stranke pozorne na vsa tveganja in pasti, povezana z varova-
njem zaupnih informacij in poslovnih skrivnosti.
Ključne besede: pogodba o
nerazkrivanju informacij, prodaja podjetja, poslovna skrivnost, zaupne informacije, izmenjava informacij, razkritje
informacij, varstvo poslovne skrivnosti, Zakon o poslovni skrivnosti,
Direktiva (EU) 2016/943.